Från min barndom!

Kategori: Allmänt

  • Jag minns första gången jag fick skäll av läraren, det var typ i 2-3an. Det var alla hjärtans dag och vi pysslade. Jag hade gjort volanger och min lärare vart arg för att hon tycket det var slöseri. Jag vart ledsen för jag tyckte att de var fint och jag hade aldrig fått skäll förut hahaha, men sen kom min bror och gav mig ett hjärta haha :')
  • En gång på fritids, väntade vi på mellis, de var en kille framför mig som vägrade hålla sin mun, så jag var skit nära att göra honom blind med en penna. Alltså jag vet inte vad som fick mig att göra de, alltså de är inte likt mig?? från ingenstans ba *här får du en penna i ögat:)* 
  • På dagis var min lillerbror alltid efter mig för att han inte hängde med dem andra så vi har ett kort från en fest som min avdelningen hade och då ser man att han kollar in i fönstret i bakgrunden hahahaha!
  • När jag åkte till min kusin (Meihen) över en sommar när vi var små så hittade vi en tändare och fick för oss att tända eld på grejer. Och vi var sååhär nära på att bränna ett helt fält fast en gammal gumma knackade från sitt fönster och skakade på huvudet så vi sprang därifrån.
  • En gång när jag var hos Liisa,(bästis), vi var typ 11-12 år, så var de ett gäng killar med cyklar o mopeder som körde in vid min pappas mark(där man odlar osv) och vi låtsades vara poliser och ba "Gå bort därifrån, de här e polisen" från hennes balkong och de sjuka var att dem gick på de?!
Hahah, skrattade inte lite när jag skrev ner allt. Men det var iallafall lite från mig, läsvärt eller? :)

Kommentarer

  • Liisa säger:

    haha vi hade det bäst ju!!

    Svar: Haha så jäkla kuul!
    Farah Moradi

    2012-12-22 | 17:39:14
  • Lave säger:

    Inte så oskyldig som man tror after all. Alltid den tysta som är mest evil, din jävel..

    Svar: hahahaha :)
    Farah Moradi

    2012-12-23 | 00:03:24

Kommentera inlägget här: